سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 استخدام نیروی انتظامات در دانشگاه تهران  

   
      دانشگاه تهران برای تأمین نیروی انسانی کادر انتظامات خود تعداد 50 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی؛ مصاحبه و گزینش برای خدمت در شهـــرهای تهــران ( 38 نفر)؛ قم (3 نفر مرد و2 نفر خانم) پاکدشت (دو نفر مرد و یک نفرخانم )؛ اهواز (یک نفر مرد)؛ کرمان (یک نفر مرد)؛ طبس (یک نفر مرد) و جهرم (یک نفر مرد) به صورت عقد قرارداد انجام کار معین در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم دعوت به همکاری می نماید

داوطلبان به ترتیب نمره قبولی در آزمون کتبی به عنوان پذیرفته شده اولیه تلقی و جهت انجام مصاحبه به میزان 3 برابر ظرفیت معرفی و با تائید گزینش به تعداد مورد نیاز بکارگیری خواهند شد                       
                       

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک  کنید

جهت  کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام اینجا کلیک  کنید   
        

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک  کنید

جهت  کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام اینجا کلیک  کنید
 
    
                                        

     






تاریخ : چهارشنبه 90/7/27 | 5:8 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
سلام به همه دوستان عزیز
 امروز  باز هم  من دایی شدم. یه خواهر زاده ناز و کوچولو
فاطمه جون! خوشگل دایی تولدت مبارک!  
خواهر خوبم و آقا فرهاد جلیلوند تولد دخترتون مبارک

آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچهء غیر پاستوریزه ، و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید .من فقط چند روز دارم و پوستم خیلی حساسه
 
خانوم مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من، نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه  مضرهم هست!!! لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود.
 
پدر محترم! هنگام دستچین کردن میوه، از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش خودداری نمایید. چشمهای تلسکوپی، گوشهای ماهواره ای و سیبیلهای دم الاغی اش مرا به یاد قرضهای شما می اندازد! ، مخصوصاً وقتی که چشمهای خود را گشاد کرده، و با تکان دادن سر و لبهایش ” بول بول بول بول” می کند!

 زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو  بره تو چشات! شب بخوابی خواب بد ببینی!

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی، که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید. پای خودمه اختیارش رو دارم. 
 
آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید! اکشن بودن دعوا به همین چیزاست . لطفا" شیشه شیر منو به سمت همدیگه پرتاب نکنید.


 آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ جیش خود ندارند و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم...

آقای پدر و خانم مادر :  پولهایی رو  که فامیلا برای دیدن من هدیه میدن ( بخصوص فامیلای مادری ) لطفا" خرج نکنید و از حالا برام پس اندازش کنید . نا سلامتی من باید به فکر جهیزیه ام از همین روز اول زندگی ام باشم. 
 






تاریخ : پنج شنبه 90/7/21 | 12:55 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

مسابقه زندگانی امام رضا(ع) در روستای فریازان برگزار  شد

 

حجت الاسلام محمدحسین جلیلوند به مناسبت دهه کرامت مسابقه زندگانی امام رضا(ع) را بین جوانان و نوجوانان روستا برگزارنمود.

وی هدف این مسابقه را آشنایی مخاطبان با زندگانی پرخیر و برکت ثامن الحجج و ترویج فرهنگ رضوی عنوان کرد.

گفتنی است این مسابقه در قالب 20 سئوال تستی 4 گزینه ای در مسجد قمربنی هاشم(ع) روستای فریازان برگزارگردید که در سالروز ولادت امام رضا(ع) به نفرالت اول تا هشتم جوائزی اهداء  شد.






تاریخ : سه شنبه 90/7/19 | 10:22 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

گفتمان حجاب وعفاف به همت روحانی مستقر در فریازان

گفتمان کارگاهی عفاف وحجاب بعدازظهر11مهرجاری در حسینیه قمربنی هاشم(ع) روستای فریازان از توابع بخش مرکزی تویسرکان برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان  در این برنامه که 30 نفر از بانوان حضور داشتند،حجت الاسلام محمدحسین جلیلوند با اشاره به آیات و روایات اسلامی،گفـت: حجاب وپوشش درتمام ادیان و مذاهب دارای جایگاه رفیعی است زیرا امری فطری وطبیعی در انسان به ودیعه نهاده شده و در قرآن واحادیث دلائل متعددی پیرامون وجوب ومطلوبیت حجاب وعفاف وجود دارد.

 

روحانی مستقر روستای فریازان در ادامه تاثیر مثبت حجاب در سلامت روحی وجسمی و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده را برای بانوان توضیح داد.

                                                                                                                                                                       منبع: وب اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان






تاریخ : سه شنبه 90/7/19 | 10:1 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

فریازان
یادمانی پرشکوه از هزاره‌های فراموش شده.............

بنویس فریازان...!

می نویسم به یاد رد پای بچگی تمام مردم خوب فریازان و محمود آباد که زیر درختان روستا ، خاطراتشان را مرور می کنند.

 
cig88s5oglc4gyfuitau.jpg
با اجازه از عمو پائولو  میخوام بنویسم ...   

بنویس!چه یک نامه ،خاطره روزانه ، نوشتن  یک نامه ، یا یک وبلاگ -اما بنویس!

 

با نوشتن به فریازان ،به مردم روستام  و طبیعت  آن نزدیکتر میشم.
اگه میخوای نقش خودتو توی دنیا بهتر بفهمی، بنویس! سعی کن روحت رو توی نوشته ات بذاری .
حتی اگه هیچکی نوشته ات رونخوند،یا بدتر از اون ،خوندش اما نفهمیدش یا خیلی وحشتناکتر از همه ،نفهمید ومسخره ات کرد اما بازم بنویس!    
همین نوشتن درد رو تسکین میکنه به شرطی که تو فقط برای دله خودت بنویسی!تا کسی (مکتوب) ننویسه، هیچکی نمیتونه بخونه. تا خالق
ننویسه ونگه (إقرأ ) حتی پیامبر هم باشی نمیتونی بخونی (بسم ربک الذی خلق ) به نام آنکه (کلمه ) را خلق کرد. پس کلمه قدرت است

فریازان نیز کلمه ست.وآن قدرت است.

(فریازان نام روستایی در تویسرکان - همدان است که زادگاه اینجانب عباس عبدالمحمدی می باشد.)

 

محتمل یکی از وجه تسمیه های فریازان به این قرار است :

در زمان  ایران باستان هرگاه میخواستند کلمات را قدرت ببخشند وآنرا اهورایی ومقدس کنند از واژه (( فر )) در ابتدای کلمات استفاده میکردند ،مانند فرهنگ که از فر +آهنج  که بعدا  بصورت  فرآهنگ وسپس فرهنگ درآمد. فریازان از دو واژه (فر ) به معنای شکوه ،عظمت وقدرت  و( یازان ) یعنی مبارزان و جنگجویان قوی میباشد.

 

مصداق این احتمال هم وجود چهار تپه باستانی

 

در روستای فریازان  است.یکی از این تپه ها، تپه معروف گرعوا ( گبرآباد ) است.این تپه ها، پادگانهایی برای این جنگجویان قدرتمند  قوم (ماد) درجنوب کوه الوندبوده است . کمی  پائین تر  از فریازان و به موازات رودخانه کرزانرود در ضلع جنوبی فریازان ،روستای( فرسفج) به معنای (چراگاه اسبان ) محل چراگاه خیل اسبان این جنگجویان قدرتمند بوده است که در تاریخ قوم ماد درهمدان ،کمتر به آن اشاره شده است.

 

چند احتمال دیگر در مورد علت نامگذاری و وجه تسمیه فریازان به قرار زیر میباشد.

 

پریوازان:پری به معنای کنار،واز به معنای باز و گسترده و ان (الف ونون) آن به معنای محل یا مکان. روی همرفته در اینجا پریوازان به معنای محلی که فاقد کنار ودیوار وحصارمیباشد و دارای دشت باز است.

 

پرعوزان:پر به معنای کنار؛عو به معنای آب ؛ زان به معنای ازآن میباشد،روی هم رفته به محلی که از کنار آ ن، یا از درون آن  آب می آید. وجود بیش از چهل چاه عمیق بزرگ و چاه های آب شرب شهرستان تویسرکان که در فریازان اسقرار یافته گواه این موضوع میباشد .

 

rjfo2bry19co0v7jrc8.jpg

فری آزان:فری به معنای بزرگی وآزان به معنای  از آن،روی هم رفته  فری آزان به معنای بزرگی و شکوهمندی از آن آمده و یا خواهد آمد.

 

فری تازان: فری به معنای بزرگی یا بزرگان، تازان به معنای سواران رونده که حرف ((ت)) تازان با گذشت زمان حذف شده است.


 

 

در یک معنای دیگر فریازان یعنی خوشنویسان..

 

فریازان هم درتاریخ گذشته اش قدرتمند است وهم در جغرافیای طبیعی و ژئوپلتیک تویسرکان. هم واژه ای اهورایی و مقدس است، هم به عنوان یک کلمه قدرتمند است . این وبلاگ را برای فریازان ومردم آن مینویسم.خواه کسی بخواند یا نخواند .مطالب را بپذیرد ویا رد کند.

 

فریازان

من فقط به یاد فریازان پاک نوشتم .

 به یاد درخت  پر برگ  چناربزرگ که ورودی روستایم فریازان  است و پر از یادگاری فریازانی هاست .

 به یاد خانواده ام ،بیاد دوستانم وخاطراتی که از آنجا دارم.بیاد رودخانه وسیل بندش،کوه السیا،،محمود آباد ،باغها،گندمزارها،نه دسته بیلی،خرمنا و فوتبالش،درحموم، درمسجد،سرپل روستا،شرکت تعاونی ،تیم ستاره سرخ ،تیم درخشان و تیم آرش . فریازان اندیشه ابدی و غرور پاک روستایی من است.

 

 روح من همیشه در فریازان است چرا که همیشه محل وقوع خوابهای من درهر بار خواب دیدن فریازان است.  

فریازان
یادمانی پرشکوه از هزاره‌های فراموش شده.............

 
سرزمین‌ کوهستانی تویسرکان در دامنه کوه الوند (جنوب  الوند) قرار دارد و کمی پائین تراز تویسرکان به فاصله 12 کیلومتر، بعد از عبور از روستاهای رودآور،جعفریه(دوقلعه)،قلعه شیخ،وآریکان ودرست روبروی روستای سهام آباد، روستای کهن و بزرگی وجود دارد به نام فریازان.
در زبان محلی به فریازان ( پریازان  ) هم می گویند.
پریازان همواره یکی از نواحی پیدایش و گسترش فرهنگ و باورهای ایرانی بوده است. مردمان دلاور و باشهامت این روستای سرسبز وزیبا توانسته‌اند تا در طول تاریخ، فرهنگ و آیین‌ها و زبان خود را بهتر از برخی نواحی دیگر پاس دارند و کمتر در معرض دگرگونی‌های فرهنگی قرار گیرند. فرمانروایان قدرتمند و اصیل محلی  نیز توانسته‌ بودند تأثیری چشمگیر در پاسداشت باورهای کهن داشته باشند و از همین روی است که خیلی از آداب و رسوم اصیل ایرانی در این روستا هنوز هم برجای مانده اند . نام‌های ایرانی و کهن روستا، کوه‌ها و رودها نیز نشانه‌هایی دیگر از گسترش فرهنگ ایرانی در این سرزمین بزرگ و پرافتخاری است که با طلوع خورشید از مشرق«الوند ایران»  بر پیشانی این روستای کهن وباستان می‌درخشد.

 

فریازان در نقشه تویسرکان

موقعیت فریازان ومحمودآباد در نقشه تویسرکان

فریازان درست در قلب تویسرکان قرار گرفته است






تاریخ : سه شنبه 90/7/12 | 9:47 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.