سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم؛
بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !
بعد از چند روز به دوستی
بعد از چند ماه به همکاری
بعد از چند سال به همسایه ای ...
اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم !
دیگر وقت آن رسیده که اعتمادی فراتر آنچه می بایست را به او ببخشیم.
او که یگانه است و شایسته ...

توکلت علی الله 

 






تاریخ : جمعه 92/4/28 | 1:51 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
نتایج انتخابات شورای اسلامی روستای فریازان مشخص شد

مطابق آخرین نتایج شمارش آرا  به ترتیب عباس موسیوند فرزند سهراب، رضا عبدالمالکی  فرزند القاص و محمود جلیلوند فرزند نوری مرحوم خداکرم به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

با توجه به کم شدن جمعیت روستای فریازان  تعداد نفرات شورای اسلامی که در سالهای قبل 5نفر بود امسال به 3 نفر تقلیل پیدا کرد.

مدیر وب فریازان از اعضای دوره قبل آقایان :حسن جلیلوتد فرزند علیجان ، سیروس عبدالمالکی فرزند جهانگیر ، محمد عبدالمالکی فرزند ماشاءاله ،یداله عبدالمالکی فرزند مرحوم عیسی و حشمت اله عبدالمالکی  به پاس زحماتی که برای آبادانی و پیشرفت روستا کشیدند تشکر و قدر دانی می نماید.






تاریخ : دوشنبه 92/3/27 | 7:58 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
نتایج انتخابات شورای شهر تویسرکان ، سرکان وفرسفج مشخص شد

مطابق آخرین نتایج شمارش آرا  به ترتیب مجید درویشی، سید امرالله میرزاجانی، سید قاسم اعتماد، مریم مرادی، افشین کولیوند، عزت الله پروز و محمد فتحی حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای شورای شهر تویسرکان انتخاب شدند.

همچنین فتانه شاه محمدی و جواد اسماعیل بیگی به ترتیب با کسب رتبه های بعدی در آرای مردمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

  ابوالقاسم خانلری، محمد فضلعلی، ناهید اسکندری، جعفر مهدیان و حمید اسکندری به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سرکان انتخاب شدند.

  اسماعیل عسگری و شکوفه اسکندری نیز دو عضو علی البدل شورای شهر سرکان شدند.

اسماعیل سوری، محمد قلخانی، نصرت‌الله جانجانی، اسماعیل جانجانی، آرش جانجانی و حمید ترک همدانی نیز اعضای شورای شهر فرسفج شدند

همچنین علی سوری و مرتضی سوری نیز اعضای علی البدل شورای شهر فرسفج شدند.






تاریخ : دوشنبه 92/3/27 | 7:41 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

از سوی وزیر کشور اعلام شد ؛ گزارش نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گزارش نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ مهندس مصطفی محمد نجار وزیر کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گزارش نهایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد .
وزیر کشور گفت : در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات است.
مهندس مصطفی محمد نجار اعلام کرد : حسن روحانی با کسب اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده است .
به گفته وزیر کشور 50483192 نفر واجد شرایط رای دادن در این انتخابات بودند که از این تعداد 36704156 نفر رای خود را به صندوق انداختند و مشارکت 72.7 درصدی را رقم زدند .
مصطفی محمد نجار ادامه داد : از مجموع این تعداد آرا 35458747 رای صحیح شمارش شد و آقای حسن روحانی با کسب 18613329 حائز اکثرین مطلق آرا شد و به عنوان رئیس جمهور مردم ایران انتخاب شد.
آرای سایر کاندیداها به این شرح است:

-  محمد باقر قالیباف 6077292 رای
-  سعید جلیلی 4168946 رای
-  محسن رضایی میرقائد 3884412
-  علی اکبر ولایتی 2268753
-  سید محمد غرضی 446015
بنده هم برای دولت آینده ( تدبیر و امید ) آرزوی موفقیت دارم .

ennahaei.JPG





تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 8:38 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

 

 

حسینعلی شرکائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه محمد مهدی مفتح به عنوان نماینده منتخب مردم تویسرکان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انتخاب شد، افزود: مفتح 14 هزار و هشت رأی از آرای مردم شهرستان تویسرکان را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: دومین کاندیدای میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تویسرکان علی‌اشرف پیری بود که توانست 12 هزار و 719 رأی را از آن خود کند.

فرماندار تویسرکان ابراز داشت: سید حسین کیایی نیز دیگر کاندیدای این دوره از انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، در یک رقابت تنگاتنگ 11 هزار و 979 رأی را به خود جلب کرد.

وی افزود: اسدالله ناصری نیز در این رقابت‌ها 5 هزار و 105 رأی و پرویز پرتوی‌فر 4 هزار و 985 رأی را به دست آوردند.

شرکائی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در تویسرکان گفت: 62 هزار و 657 رأی دریافت شده که جمع آرای مأخوذه در انتخابات ریاست جمهور در شهرستان تویسرکان 58 هزار و 763 رأی بوده است.






تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 8:14 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.