سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبل فریازان

فروش مبلمان نصف قیمت بازار

باخرید اینترنتی مبلمان از 40%تخفیف نسبت به بازار مبل فروشان بهرمند شوید.

باحذف واسطه های تولید و فروش ونمایشگاه داران هزینه های اضافی راپس انداز کنید

باما تماس بگیرید 09372905348

آدرس  :کرج,محمدشهر,بلوار گلستانک,انتهای خیابان شهید علیزاده  مبل فریازان

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید






تاریخ : سه شنبه 91/10/19 | 4:8 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
برخی شرکت های تهیه فیلم و شیکه های ماهواره ای به نحوی مشکوک در دوبله فیلم های خارجی در حال پخش در لبنان و سایر کشورهای عربی، واژه الله را به قضا و قدر ترجمه می کنند؛ امری که برخی سران مسیحی لبنان آن را توطئه ای شیطانی و صهیونیستی دانسته اند.
به گزارش ایرنا از بیروت، پایگاه اطلاع رسانی النشره لبنان روز دوشنبه با انتشار گزارشی با اشاره به وجود برخی تحریف های عمدی در ترجمه متن برخی فیلم های خارجی در لبنان نوشت: در این فیلم ها دیده شده که واژه الله به معنای قضا و قدر ترجمه شده و این اقدام با هدف پاک کردن این واژه از عقل و وجدان بیبنده انجام می شود.
النشره در این باره نوشت: واژه الله، اسم علم و مفرد است که در زبان عربی جمع بسته نمی شود و در ادیان توحیدی به معنای خالق آمده و برخلاف آنچه شایع شده است خدایی مخصوص مسلمانان و خدایی مخصوص مسیحیان وجود ندارد بلکه خدای یگانه و احد متعلق به همه ادیان، عقیده ها و اندیشه ها است.
این سایت خبری ادامه داد: ترجمه این واژه عربی در زبان های انگلیسی، فرانسوی و مسیحیان قبطی مصر به ترتیب GOD ، Dieu و Vnou بوده و این در حالی است که در بیشتر فیلم های ترجمه شده در لبنان و برخی کشورهای عربی، کلمات God وDieu به معنای کلمه قدر ترجمه می شوند.
النشره نوشت: در ادیان آسمانی، ترجمه کردن واژه الله به معنای سرنوشت و قدر، جایز شمرده نشده چراکه اختلاف زیادی از لحاظ معنا میان دو واژه الله و قدر وجود دارد و در این رابطه دفتر مرحوم ایت الله سیدمحمد حسین فضل الله در توضیح معنای قضا و قدر و ارتباط آن با واژه الله اعلام کرده که این دو واژه مترادف نیستند.
در ادامه بیانیه دفتر علامه فضل الله آمده است: خدای متعال خود به وجود آوردنده قضا و قدر است؛ نه اینکه این دو واژه مترادف باشند.
هانی مطر از اسقف های مسیحی لبنان نیز ضمن عمدی دانستن ترجمه واژه الله به معنای قدر در توضیح این واژگان گفت: نمی شود واژه الله را به معنای قدر ترجمه کرد، چراکه تفاوت زیادی میان دو واژه وجود دارد؛ خداوند هدایت کننده، خالق دنیا و خدای رحمت و بخشش است و بشر روابط عمیقی با او دارند، درحالی که واژه قدر به معنای سرنوشت نامعلوم و ناشناخته است که ما هیچ رابطه درونی با آن نمی توانیم داشته باشیم.
وی در ادامه سخنان خود افزود: این گونه ترجمه های انحرافی از سوی برخی مترجمین مزدور وابسته به جریان های شیطانی از جمله صهیونیست ها با هدف شست شوی افکار عمومی از هرگونه واژه الهی انجام می شود، تا بدین ترتیب از تربیت نسلی آشنا با خدا و واژگان الهی جلوگیری به عمل آید.
این اسقف مسیحی گفت: هدف از این مساله این است که نسل های آینده بر اساس دوری از محور بندگی خدا و افکار الهی تربیت شوند و ما باید نسبت به اینگونه اقدامات هوشیار باشیم و اجازه اعمال این گونه تحریفات در متون فیلم های خارجی در لبنان را ندهیم.





تاریخ : سه شنبه 91/10/19 | 3:39 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

آرگو
Argo

کارگردان: بن افلک
فیلمنامه: کریس تریو براساس مقاله‌ای از جاشوآ بیِرمن

بازیگران: بن افلک، برایان کرانستون، آلن آرکین، جان گودمن، ویکتور گاربر، تِیت دونووان، کلی دووال، اسکوت مک نایری

سیناپس:

در کوران درگیریهای سال 1979 (1358) در ایران که منجر به تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده و گروگانگیری حدودا 52 آمریکایی می‌شود، شش نفر از اعضای سفارت به شکل پنهانی از سفارت فرار کرده و به محل اقامت رسمی سفیر کانادا «کن تیلور» (با بازی ویکتور گاربر) واقع در سفارت این کشور پناه می‌برند .

در این میان سازمان جاسوسی ایالات متحده (سیا) تصمیم می‌گیرد برای خروج این شش فراری برنامه‌ای ترتیب دهد. در این میان یکی از کار‌شناسان سیا به نام «تونی مندز» (با بازی بن افلک) که متخصص برنامه‌های فرار است بعد از رد کردن چند ایده ارائه شده از سوی سیا، طرحی نسبتا پرریسک را برای فرار این شش نفر ارائه می‌کند. جالب اینجاست که مندز بعد از دیدن فیلم «نبرد برای سیاره میمون‌ها» به همراه پسرش از تلویزیون این طرح به ذهنش رسیده است .

طرح مندز بر این پایه استوار است که وی در قالب یکی از تهیه کننندگان یک گروه فیلمسازی کانادایی به ایران وارد شده و شش فراری از سفارت را در قالب اعضای تیم تولید این فیلم از ایران خارج کنند.

تونی مندز و مافوقش «جک اُ. دانِل» (با بازی برایان کرانستون) برای واقعی شدن طرح خود با یک گریمور فعال در هالیوود به نام «جان کمبرز» (با بازی جان گودمن) که پیش از این در امور مرتبط با تغییر چهره به سیا یاری رسانده و البته در تیم چهره‌پردازی سری فیلمهای «میمون‌ها» هم فعال بوده است، تماس برقرار می‌کند. کمبرز هم به نوبه خود تونی مندز را با یک تهیه کننده هالیوودی به نام «لِستِر سیگِل» (با بازی آلن آرکین) آشنا کرده و این‌ها در کنار هم شرایط تولید یک پروژه جعلی سینمایی به نام «آرگو» را فراهم می‌آورند؛ پروژه‌ای که مثلا قرار است شبیه سری فیلمهای «جنگهای ستاره‌ای» باشد!!!

بعد از چینش مقدمات کار، تونی مندز با نام مستعار و البته مدارکی کامل که اثبات می‌کند وی یک تهیه کننده سینما است وارد ایران شده، به سفارت کانادا رفته و شش فراری را در جریان جزییات طرحش قرار می‌دهد، وی که برای هر شش نفر، پاسپورتهای کانادایی تهیه کرده به آن‌ها درباره مشخصات جدیدشان که عضوی از تیم تولید فیلم «آرگو» هستند توضیحات کامل را ارائه کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای رد شدن از نیروهای امنیتی فرودگاه، جزییات کاراک‌تر جدیدشان را خیلی خوب به خاطر بسپارند. برای آشنایی بیشتر تیم تولید با ویژگیهای یک پروژه سینمایی، مندز روزی از روز‌ها به همراه آن‌ها و در قالب برنامه‌ای برای بازدید لوکیشن به بازار تهران می‌روند اما مشکوک شدن تعدادی از ایرانیان نسبت به هویت این‌ها سبب ساز آن می‌شود که مندز خیلی زود آن‌ها را از بازار فراری دهد و به سفارت برگرداند.

مندز عملیات را مطابق برنامه از پیش تعیین شده پیش می‌برد اما در آخرین لحظات اجرای نقشه، به مندز خبر می‌رسد که بنا است یک پروژه نظامی برای نجات جان گروگان‌ها پیاده شود و او باید اجرای برنامه خود را لغو کند اما مندز به طور یکجانبه کار خود را پیش برده و از «جک اُ. دانل» می‌خواهد توان لجستیکی ادامه برنامه را برای او فراهم آورد.

در روز فرار و به هنگام حضور این شش نفر در فرودگاه و بعد از تماسی که نیروهای امنیتی فرودگاه با استودیوی تولید فیلم «آرگو» در هالیوود گرفته می‌شود، عدم پاسخگویی استودیو از یک سو و آگاهی نیروهای انقلابی از هویت واقعی این گروه از سوی دیگر، شرایط متفاوتی را رقم می‌زند. با این حال اعضای گروه هر طور هست سوار هواپیما می‌شوند و از ایران خارج می‌شوند؛ آن هم در شرایطی که مبارزان انقلابی به دنبال آن‌ها هستند.

برای پیشگیری از اقدامات تلافی جویانه علیه مقامات سفارت کانادا، سفیر این کشور هم به همراه همسرش از ایران فرار می‌کند و بعد از پایان ماموریت نیز تونی مندز به عنوان ستاره ذکاوت سازمان سیا انتخاب می‌شود اما به خاطر ماهیت سری کار به او مدال افتخار اعطا نمی‌شود.

بقیه گروگانهای آمریکایی هم بعد از حدود 444 روز در 20 ژانویه 1981 آزاد شده و سال‌ها بعد یعنی در اواخر دهه نود و بعد از فاش شدن اسرار این عملیات جاسوسی، مدال تونی مندز نیز به او اهدا می‌شود… پایان بخش فیلم سخنرانی کذایی «جیمی کار‌تر» درباره این ماجرا و البته یک سری تصاویر مرتبط با این  ماجراست .

                                                                                                                                              منبع : جنبش مصاف






تاریخ : چهارشنبه 91/10/13 | 10:46 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

اطلاعیه مهم

پیش فروش مجتمع مسکونی آریانا در محمد شهر کرج 

آغاز شد.

          پارکینگ - انباری - آسانسور - آیفون تصویری - آنتن مرکزی - درب پارکینگ ریموت دار- روشنائی  هوشمندراه پله

اصل زمین دارای سند ششدانگ می باشد

پلاک ثبتی سند 2599/362   .................. 362 اصلی و2599 فرعی

شماره پروانه ساخت 24305

مالک : برادران  عبدالمالکی

مهندس ناظر:    علی غیاثوند

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

       بهروز عبدالمالکی   09364203866

       عباس عبدالمالکی 09124338331

آدرس: محمدشهر کرج، بلوار گلستانک، خیابان طالقانی، کوچه اول شرقی پلاک ثبتی 34، مجتمع مسکونی آریانا 

 

محمد شهر کرج - آریانا

آدرس: محمدشهر کرج، بلوار گلستانک، خیابان طالقانی، کوچه اول شرقی پلاک ثبتی 34، مجتمع مسکونی آریانا 

آدرس: محمدشهر کرج، بلوار گلستانک، خیابان طالقانی، کوچه اول شرقی پلاک ثبتی 34، مجتمع مسکونی آریانا 

محمدشهر کرج مجتمع مسکونی آریانا +محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  + محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  + محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  +محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا + محمدشهر کرج مجتمع مسکونی آریانا +محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  + محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  + محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا  +محمدشهر کرج  مجتمع مسکونی آریانا +






تاریخ : دوشنبه 91/10/11 | 9:57 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
ســـقوط !
تــاوان پریــدن بــا بعضــی هــاست ......





تاریخ : جمعه 91/10/8 | 7:15 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.